چه پکیج ای بخرم بهتره؟

چه پکیج ای بخرم بهتره؟

چه پکیج ای بخرم بهتره؟

چه پکیج ای بخرم بهتره؟

خیلی از دوستان در انتخاب پکیج بوتان مردد هستند

در این مقاله به چند نکته در انتخاب پکیج میپردازیم

نکات مهم در انتخاب پکیج

۱. اگر مصرف آبگرمتان زیاد است(برای بیش از یک حمام یا شستشوی بسیار ) بهتر است از پکیج با قدرت حرارتی بالاتر از ۳۱ کیلووات یا پکیج های مخزن دار استفاده کنید.

۲. اگر حرارت بالایی از پکیج انتظار دارید (معمولا برای خانه های با بیش از ۳۰۰متر مربع) بهتر است از پکیج های زمینی استفاده کنید.

۳. پکیج را از شرکتی های معتبر و حسن شهرت خرید کنید و توجه کنید خدمات پس از فروش را داشته باشند. کارخانه سازنده پکیج بهتر است توان پشتیبانی همیشگی از قطعات پکیج را داشته باشد.

۴. پکیج های دیواری بسیار کم مصرف تر و دارای عمر طولانی تری نسبت به پکیج های مخزن دار و پکیج های زمینی هستند.

۵. برای اطمینان از جلوگیری از گازگرفتگی،بهتر است از پکیج های فن دار بویژه با دودکش دو جداره استفاده شود. اگر شرایط محیا نبود و مجبور به استفاده از انواع دیگر پکیج شدید،توجه کنید پکیج مجهز به سنسور حرارتی دودکش باشد.این سنسور به صورت هوشمند به محض دریافت علایم حرارتی و یا گرفتگی در دودکش خاموش می شود.

۶. اگر در شهری زندگی می کنید که سختی آب بالاست از پکیج با دو مبدل مجزا بویژه از نوع صفحه ای استفاده نمایید

۷. توجه کنید پکیج هوشمند باشد یعنی به صورت اوتوماتیک عیب را شناسایی و پیغام دهد. این قابلیت مزییتی است که افراد بی تجربه نیز می توانند در تعمیر سریع پکیج فعال باشند و گاهی لزوما نیاز به تعمیر کار نیست.بدین گونه که مانیتر محل ایراد را نمایش می دهد ، در این صورت با کمک دفترچه راهنما یا نهایتا سرویس کار سریعا می تواند مشکل را حل نماید.

۸. بهتر است قبل از ورودی آب پکیجیک سختی گیر مناسب نصب شود.

برای خرید پکیج بوتان حتما از نمایندگی مجاز بوتان در کرمان تهیه کنید

 

 

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

4 × چهار =