تقدیر از سرویسکاران برتر با نظر شما مشتریان عزیز

تقدیر از سرویسکاران برتر با نظر شما مشتریان عزیز

تقدیر از سرویسکاران برتر با نظر شما مشتریان عزیز

 

تقدیر از سرویسکاران برتر با نظر شما مشتریان عزیز

 

در گروه صنعتی بوتان، کسب رضایت مشتری یکی از اهداف اصلی سازمان به حساب می‌آید و تمامی همکاران همواره در تلاشند تا این هدف، نه در قالب یک شعار، بلکه در تمامی زوایای تولید، فروش و خدمات پس از فروش تجلی یابد. این هدف مهم، باید همواره مورد ارزیابی قرار گیرد، تا بتوانیم در ارائه خدمات و محصولاتی شایسته نام ایران، پیشگام باشیم.

از سال‌ها پیش، به شیوه‌های مختلف، جویای تظرات ارزشمند شما بوده‌ایم، پیشنهادها و انتقادهای شما را شنیده‌ایم و هموراه، سپاسگزار این یاری شما بوده‌ایم. با استفاده از نظرات و میزان رضایت شما، هر سال سرویسکاران بوتان رتبه‌هایی دریافت می‌کنند. امسال نیز به رسم سال‌های گذشته، از سرویسکارانی که توانسته‌اند بیشترین رضایت مشتری را به همراه داشته باشند، تجلیل شد.

در روز چهارشنبه مورخ ۲۲ شهریور ۱۳۹۶، طی مراسمی در مرکز آموزش گروه صنعتی بوتان، از سرویسکاران برتر بوتان تجلیل و هدایایی به رسم تشکر از خدمات رضایت‌بخششان تقدیم شد.

 

از اینکه ما را در ارائه خدمات و محصولاتی بهتر یاری می‌کنید سپاسگزاریم.

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بیست − ده =