بوتان حامی اول TEDxTehran برای شش دوره پیاپی شد

بوتان حامی اول TEDxTehran برای شش دوره پیاپی شد

 

بوتان حامی اول TEDxTehran برای شش دوره پیاپی شد

بوتان حامی اول TEDxTehran برای شش دوره پیاپی شد.

 

امسال دوباره بوتان حمایت خود از رویداد TEDxTehran را اعلام کرد. و برای ششمین دوره پیاپی حامی اصلی این رویداد شد. اما، تداکس چیست و چرا گروه صنعتی بوتان از این رویداد حمایت می‌کند؟ برای پاسخ به این سوال باید نگاهی به تاریخچه بوتان و TED داشته باشیم.

بوتان و گسترش دانش و نوآوری

گروه صنعتی بوتان، به شیوه‌های مختلف همواره در راستای گسترش دانش، نوآوری و استفاده از فناوری‌های روز جهانی، پیشرو بوده است. در عرصه جهانی، صادرات محصولات بوتان به عنوان سفیر ایران در اروپا نشانگر این موضوع است. در سطح کشور نیز، بوتان در تولید بسیاری از محصولات، از جمله پکیج شوفاژ دیواری اول بوده است. اما این حمایت از دانش، به اینجا محدود نشده و بوتان سال‌هاست تلاش کرده است تا تمامی همکاران و متخصصین سازمان نیز، با دانش‌های روز جهانی آشنا باشند. یکی از این نمونه‌ها این است که برای شش دوره متوالی، یک روز در هر هفته، در کارخانه و دفاتر بوتان، ۴۵ دقیقه به بازدید و بحث پیرامون موضوعات TED اختصاص یافته است.

TED چیست؟

تد (TED) یک سازمان غیرانتفاعی است که با هدف “گسترش ایده‌های نو” شکل گرفته است. در رویدادهایی که تد برگزار می‌کند، از بزرگان دانش، فناوری، کارآفرینی و … دعوت می‌شود تا درباره تخصص خود سخنرانی کنند و این سخنرانی‌ها به صورت رایگان در اختیار عموم قرار می‌گیرد. بسیاری از افراد به صورت داوطلبانه این سخنرانی‌ها را ترجمه و زیرنویس می‌کنند. یکی از بخش‌های تد، TEDx است. تداکس، شامل رویدادهایی بومی و منطقه‌ایست که در سراسر جهان برگزار می‌شود.

بوتان و TEDxTehran

تداکس تهران، از سال ۱۳۹۱ (۲۰۱۳ میلادی)، با دریافت مجوز از تد برگزار شد. از همان سال اول، با توجه به اهداف مشترک و ارزش‌های بوتان، حمایت از این رویداد توسط گروه صنعتی بوتان آغاز شد و از آن سال تا کنون، بوتان حامی اصلی تداکس تهران بوده است.

 

بوتان کرمان محلی برای بهترین هــــا

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

4 × سه =